Řidiči ve 2.A

Před sebou jsme měli několik úkolů. Snažili jsme se z paměti vydolovat co nejvíce tradičních i netradičních dopravních prostředků. Některé z nich jsme potom hledali ve čtyřsměrce, počítali jsme netradiční dopravní slovní úlohy, zopakovali jsme si dopravní značky, připomněli jsme si důležitost reflexních prvků na oblečení i aktovkách. Připomněli jsme si, jak funguje semafor a také jak správně přecházet vozovku.

Využili jsme slunečného počasí a vyrazili jsme do okolí školy. Pozorovali jsme, jaká vozidla se naším městem prohánějí a jaké dopravní značky ve městě najdeme. Také jsme si všímali, jakých chyb se řidiči a chodci dopouštějí. Vše jsme si pečlivě zaznamenávali a ve škole jsme si své záznamy porovnali.
Po návratu jsme si ve skupinkách nakreslili svá města a nutno říci, že se opravdu vydařila. Potom jsme se na chvíli stali nadšenými řidiči a přinesenými dopravními prostředky jsme brázdili jejich ulice.

Dopoledne bylo sice poněkud hlasitější a osoba jdoucí kolem naší třídy se mohla podivovat, co se u nás děje. Ale stálo to za to. Panovala dobrá nálada a každý se určitě dozvěděl něco nového.
                    zapsala Radka Panská, třídní učitelka